Panaszkezelési tájékoztató

Panaszkezelés

Panasz:

Társaságunk tevékenységével, szolgáltatásával, termékével felmerülő minden olyan egyedi kérelem vagy reklamáció, bejelentés, amelyben az Ügyfél a szolgáltató eljárását kifogásolja, és azzal kapcsolatban konkrét, egyértelmű igényét megfogalmazza, függetlenül attól, hogy a kifogás utóbb jogosnak bizonyul-e.

Panasz felvétele: a panasz felmerülésétől számított 30 napon belül

Szóbeli panasz bejelentése: kizárólag nyitvatartási időben

  1. személyesen a 1111. Budapest,Bartók Béla út 44.
    hétfő - péntek 10:00–18:00
    szombat - vasárnap Zárva
  2. telefonon a +36 70 280 8050 telefonszámon

Írásbeli panasz bejelentése:

  1. személyesen a 1111. Budapest,Bartók Béla út 44. címen
  2. e-mailben az info@drmobil.hu e-mail címen

Panasz kivizsgálása:

A panasz kivizsgálása térítésmentes, ezért külön díjat nem számolunk fel. A szóbeli panaszról feljegyzés készül. A panasz benyújtásától számított 30 napon belül Társaságunk írásbeli, indokolással ellátott választ küld a panaszt előterjesztő személy részére.


Online Vitarendezési platform

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani. Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára. A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a fogyasztói jogviták rendezésére a Budapesti Békéltető Testület jogosult.

Az online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr; Online vitarendezés | Európai Bizottság (europa.eu)


Békéltető Testület

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztónak lehetősége van a jogvita rendezése érdekében Békéltető Testülethez fordulni.

Az illetékes Békéltető Testület:

A Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület.

Amennyiben a fogyasztó nem rendelkezik belföldi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel az illetékes Békéltető Testület a vállalkozás székhelye szerinti illetékes Békéltető Testület:


Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Az eljárásra a fogyasztó kérelmében megjelölt Békéltető Testület illetékes, amennyiben az eltér a fent megjelölt Békéltető Testületektől.

Ha több fogyasztó közösen terjeszt elő kérelmet, bármelyik kérelmezőre illetékes testület valamennyi kérelmezőre nézve illetékes.